2011. október 28., péntek

esőnadrág !!! 2 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

104-110 es méretű esőnadrág.
Garantáltan nem ázik át!!
Ráadhatod nadrágra harisnyára overallra. Dereka patenttal szűkíthető. Kantárja gumis és állítható! Lábszárán fényvisszaverő csík! Belül térdig polárral bélelt.
Hasznos ruha, a gyerek nem ázik át, így nem fázik meg és még mosni sem kell annyit. : )
Jó állapotú, a fenekéről a színt kicsit lecsúszkáltuk, és az egyik térdéről. Ezért 1 ft. Fényképeztem, nem vészes. Szerintem alkoholos filccel orvosólható, de én nem akartam beszínezni, nem akarok átverni senkit. Én így javítanám. Óvodába, szánkózni játszani pacsálni nagyszerű!!
Van az aukcióm közt rózsaszínű is , meg hibátlan  is!



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-25 14:50
. esőnadrág !!! 2 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos