2011. december 14., szerda

Solac GRAND CHEF multifunkciós konyhai robotgép - Jelenlegi ára: 5 401 Ft


Szekrényürítés!
Megválnék a megunt/nem használt dolgaim egy részétől, nézz szét a többi termékem között is!
Solac multifunkciós robotgép:
Turmix: Rendes nagy keverővel, szinte csak kipróbálva volt.
Citrusprés: Csak kipróbálva volt.
Gyümölcscentrifuga: Csak kipróbálva volt.
Habverő: Ezt használtam a legtöbbet, de a habverő fejben elmaródott a fogaskerék, így ez a funkciója nem használható. A hibás alkatrészt ha megtalálom mellékelem.
Aprító: Nagyon jól használható éles pengével. Aprítani lehet vele diót, mogyorót, hagymát vagy akár húst is!
Dagasztó kar: Szinte csak kipróbálva volt.
Szeletelő tárcsák, 4db: Hasábburgonya aprító, sajtreszelő, tökgyalu, uborka szeletelő és a krumplireszelő, ami hibás, mert eltört a közepén a műanyag, ez a funkciója nem használható.
Kiszedőlapát.
A gép jó állapotban van, nem használtam sokat, csak a különböző feltétei miatt, amiket nem is használtam,   igen sok helyet foglal a konyhámban így megválnék tőle.
Hibái: Esztétikailag egy-két műanyag alkatrésze megsárgult, illetve a keverőtál tetején berepedt a műanyag borítás, nincs eltörve! A gép alján lévő gumilábakból egyet elhagytam. Plusz a habverő és a reszelő, de ezt már írtam.
A termék személyesen Cegléden vehető át vagy szívesen postázom is! Ha több darabot választasz spórolsz a postaköltségen is! ; )
Jó licitet!



Jelenlegi ára: 5 401 Ft

Az aukció vége: 2011-12-12 20:44
. Solac GRAND CHEF multifunkciós konyhai robotgép - Jelenlegi ára: 5 401 Ft

Fontos