2011. szeptember 17., szombat

Slim fit farmer csípő fazon M - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Iszonyat állatul néz ki felvéve, sportos is lehet és magassarkúval is szuper. Csizmához is elég szűk.
Nagyon jó feneket csinál.
Új, külföldről kaptam, egy vagyon egy ilyen,
gyárilag fel volt hajtva csizmanadrágnak egy cérnával (éppen hogy), de én hosszúként akartam hordani, és lehajtottam.
(végül rájöttem hogy nekem nem áll jól ez a slim fit sajnos: (
Használtat írtam be, de teljesen új, egyszer kimostam, mielőtt felvettem volna. Utcán nem voltam benne.
Erős anyag, picit fényes. Még nem láttam ilyet senkin.
(fáj is a szívem érte: ))
derék ülep elöl 20 cm, vigyázat nagyon csípő, nagyon állat: ) bulizni garantált siker: )))!!!
comb 28cm fenék alatt.
A posta felét állom, ha villámáron veszed.



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-14 08:41
. Slim fit farmer csípő fazon M - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos